VOLEM UN MÓN MILLOR

En el món tothom té treball? Ens tractem igual els uns als altres? Tenim les mateixes oportunitat si som homes o dones? Pensem que cuidem bé el planeta? Creiem que el  món és just? Doncs bé, l’alumnat de cinquè s’ha  plantejat algunes preguntes com aquestes i ha reflexionat molt sobre aquests temes.

Enmarcat dins d’un projecte anomenat ” VOLEM UN MÓN MILLOR”, s’han endinsat en el món dels ODS (Objectiu de Desenvolupament Sostenible). Aquests objectius els va promulgar l’ONU al 2015 i són uns objectius globals per erradicar la pobresa, protegir el planeta i assegurar una vida digna per tothom. Per aconseguir-los, TOTS i TOTES hem de posar de la nostra part: governs, empreses, ciutadans… Segur que tu, també vols participar!

El primer pas d’aquest camí, ve de la mà de la informació, per tant, els i les alumne de 5è han cercat informació  llegint articles, visionant videos i observant imatges sobre els ODS. Després han plasmat les seves idees mitjançant dibuixos, murals, infografies…

Aquí us deixem algunes imatges per tal que us feu una mica la idea.

🌍 ¿Qué son los Objetivos de Desarrollo Sostenible?