AVUI ENS VISITA MEL ALEMANY a 5è

Avui a l’escola, l’alumnat de 5è ha gaudit de la visita de TORRONS I MEL ALEMANY!

De la mà del projecte d’emprenendoria FER hem conegut diverses històries d’empreses de la Catalunya Rural.

La lectura dels inicis d’una d’aquestes empreses Torrons i Mel Alemany, ens va motivar a aprofundir més sobre l’emprenedoria i entorn rural, així com la inquietuds i preguntes al voltant dels seus inicis i productes. D’aquí va sorgir la iniciativa de que vinguessin a la nostra escola.

Avui hem pogut gaudir d’una experiència molt enriquidora i dolça.

Si voleu veure algun dels moments, podeu clicar a la imatge de sota.

Ferran, moltes gràcies per la teva visita i pels regals i detalls amb els que ens has obsequiat.