VISITA AL GRUP SEGRE

El dia 18 de gener, els alumnes de 5è de l’escola Sant Miquel de Miralcamp vam anar al diari Segre de Lleida.

Quan vam arribar ens van ensenyar com es feia Lleida TV i ens van dir que necessitaven molta il·luminació. Ens van explicar que des d’una sala poden controlar moltes coses: el so, com es mouen les màquines de gravar,…

Porten una espècie de tap a l’orella per comunicar-se amb la sala general, veuen la lletra reflectida per una pantalla que grava i la baixen i la pugen quan pitgen un botó amb el peu. Pinten el fons de color verd perquè poca gent porta aquest color i amb una aplicació canvien el verd pel paisatge que volen. Després vam veure l’oficina on fan el diari i ens van explicar tot de coses de com feien el diari. Totes les persones no fan totes les seccions i així s’organitzen i cada grup fa una secció. El diari ha de ser neutral, l’única secció on poden escriure la seva opinió és a l’editorial.

Per acabar ens van posar un vídeo de com fan el diari.

Posteriorment i després d’esmorzar vàrem gravar un Mannequin Challenge. Us dies després va sortir la nostra foto al diari Segre.

Us deixem també les imatges de la sortida.

Text elaborat per: Ona Verdés Cortada de 5è