TALLER APILO XXII – 5è-

Aquesta setmana hem rebut la visita del Sr. Magí Valls, formador del projecte Apilo XXII.

En primer lloc, ens ha explicat els diferents tipus de piles que existeixen i com els seus components poden perjudicar en el medi ambient. També ens ha fet reflexionar sobre el munt de piles que usem en el nostre dia a dia i que podem fer per reduir el seu ús.

Per finalitzar el taller, ens ha proposat fer un experiment amb una llimona, un clau i una moneda per tal d’observar com es produeix l’electricitat, gràcies a l’àcid de la llimona.

Sabeu que en l’actualitat gairebé es reciclen el 75% de les piles usades? Tot i així, què us sembla si millorem aquesta xifra? Vinga, aneu a buscar aquells aparells que ja no utilitzeu, que encara tenen les piles dins, i porta-les al contenidor APILO  de l’escola.

ATENCIÓ: Recordeu que podeu portar piles de botó, de petaca, de tub, bateries de mòbils, tauletes…

Cliqueu a la imatge per veure les fotos.

Apilo a l'escola! | Escola Maria-Mercè Marçal