ACABEM EL PROJECTE D’EDUCACIÓ INFANTIL

Els alumnes d’Educació Infantil hem realitzat un projecte interdisciplinar anomenat “Anem d’Excursió” que ha girat entorn a la preparació de l’Excursió a la Saira que s’ha fet el passat 2 de Maig.

Vam iniciar-lo el dia que la Marta (cartera a Miralcamp) ens va portar una carta de la Granja Escola de la Saira convidant-nos a visitar-los. Aprofitem per donar les gràcies a la Marta per la seva col·laboració.

Això va donar lloc a una sèrie d’activitats per preparar la nostra sortida.

Conèixer els mitjans de transport i triar amb quin aniríem, investigar sobre el camí per arribar-hi, votar quins tallers hi volíem fer, activitats in english, activitats a l’Aula de música i moltes altres coses que descobrireu al dossier que avui porten a casa.

El dia de l’Excursió per fi va arribar i aquesta ha estat sens dubte l’activitat més motivadora. Passada la sortida vam realitzar una assemblea tot el Cicle per fer una valoració en grup.

Podeu veure totes les fotos del projecte fent clic a la càmera.