NOSALTRES ELS DE 5è I EL PROJECTE FER

Hola, companyes i companys,

Una de les activitats que ens proposen al Projecte FER per a l’alumnat de 5è és que ens presentem com grup classe i que expliquem com és la nostra escola, el nostre poble… per tal de reflexionar sobre les oportunitats rurals del nostre entorn.

Durant el primer trimestre vam fer unes lectures que ens van endinsar en el Projecte, de la mà de l’Abella FER. A més també vam llegir i investigar sobre invents que actualment no ens els imaginem sense ells, com pot ser la baieta amb pal per fregar el terra, els eixugaparabrises dels cotxes, els mocadors de paper, etc.

Totes aquestes activitats ens han despertat la curiositat i les ganes per continuar descobrint casos reals d’èxit professional en un entorn rural i volem saber com han aprofitat les oportunitats que els ha donat el territori, mitjançant les lectures del Bloc 3 i amb la visita d’algun empresari!  Ja us ho anirem explicant!

De moment, aquí teniu la nostra presentació!

1. senyoreta Maria

UAUUUUUU…. QUIN VÍDEO MÉS XULO!!! Unes presentacions excel·lents!! de ben segur que a més d’un els agafa ganes de visitar el nostre poble.
    Felicitats equip de 5è. MOLT BONA FEINA!!!