JA PODEM PLANTAR !

Els nens i nenes de la Comunitat de Petits estem moooolt agraïts a l’AFA de la nostra escola per la instal·lació de l’hort que ens han posat al pati. També ens han proporcionat la terra per omplir-lo i poder començar a plantar.

També volem donar les gràcies als alumnes de sisè que amb la seva super força han mogut els sacs de terra i han preparat el terreny.

La comunitat de petits comencem una nova situació d’aprenentatge en la qual l’objectiu principal és iniciar el cultiu de l’hort i això serà gràcies a tots vosaltres. Segur que en treurem molt bon profit i ens donarà per aprendre moltíssimes coses. Ja en tenim ganes de veure créixer tot el que hi plantarem.

Som-hi amb el nostre hort!

Podeu veure algunes imatges fent clic aquí.