KILÒMETRES DE SOLIDARITAT. SAVE THE CHILDREN

El dia 23 de novembre estava previst celebrar la 18a Edició de la Cursa Solidària Save The Children que es va haver de posposar per la pluja. Va ser aquest dimarts dia 30 quan alumnes i mestres, van col·laborar un any més a fer-ho possible. El diploma de participació personalitzat és el record d’aquest dia en que la solidaritat és la protagonista.

Faltava l’alumnat de 2n, present en el nostre pensament i als quals vàrem recordar amb un fort aplaudiment. Ells i elles també faran la cursa quan tornin a l’escola!!!

Aquest any va destinat al països de la Banya d’Àfrica: Etiòpia, Somàlia, Kenya,.. en aquesta regió s’estima que 13 milions de persones necessiten ajuda humanitària urgent. Malgrat ser una zona amb un gran potencial humà, les fortes sequeres i els conflictes són la principal causa de la pobresa extrema que pateixen.

Un any més hem fet KILÒMETRES DE SOLIDARITAT

Gràcies a tots !!!

Per veure les fotos cliqueu damunt la imatge