Ja tenim guanyador/a del logotip de la Ràdio Sant Miquel!

Bon dia a tots i totes. Com ja sabeu ja s’ha acabat el concurs del logotip de la ràdio, i… tenim guanyador/a! A banda d’anunciar el o la guanyadora, volem donar les gràcies als participants en el concurs de logotip i a la cinquantena de persones que heu votat.
Ha estat un concurs molt ajustat, per aquest motiu us presentarem el TOP-5 dels logotips més votats:

en cinquena posició i amb 167 punts

en quarta posició i amb 170 punts

en tercera posició i amb 173 punts

en segona posició i amb 174 punts

i la guanyadora amb 179 punts… Clara Simó Berengué! Felicitats!

1. Noemí Munné

Em va costar molt de decidir quin logotip escollir perquè tots son molt i molt bonics!!!!

Moltes felicitats a tots els participants!!!! Sou uns Cracks!!

2. Montse Carulla Solé

He trobat fantàstica, original, pedagógica i engrescadora la proposta de Ràdio Sant Miquel !!!!!!!!
    FELICITATS als participants pel logotip, especialment a la guanyadora.
    El meu recolament a l´Escola i el seu professorat !!!!