ENS VISITA UNA MURALISTA

El dimecres 6 de març els nens i nenes de cinquè i sisè van rebre la visita de Judit Sanmartí Dea, una muralista de Miralcamp. Ella és una estudiant muralista de l’Escola d’Arts i Oficis de Tàrrega i realitza creacions artístiques en murs o parets.

La Judith ens va mostrar algunes obres en les quals havia participat, entre d’altres, en un mural a la població de Penelles. Al llarg de la xerrada també ens va explicar diverses tècniques i eines que empren per crear les seves produccions.

De fet, l’objectiu principal de la xerrada, a més  a més de conèixer millor aquest món del muralisme, era recollir propostes per pintar la paret de l’hort de l’escola. Moltes de les idees que van proposar els alumnes estaven relacionades amb la vida a l’escola, el poble, i l’entorn proper.

En uns dies ens farà arribar tres enfocaments diferents per tal que l’alumnat pugui votar quina proposta els agrada més per donar color i vida al nostre pati.

Tots i totes estem emocionats amb aquesta gran iniciativa! Moltes gràcies, Judit!

Cliqueu a la imatge per veure algunes fotografies d’aquest moment.