8M – DIA DE LA DONA

Avui, en commemoració del Dia Internacional de la Dona (8M), tot l’alumnat i mestres ens hem reunit al pati de l’escola per escoltar una lectura de l’alumnat de 6è i crear conjuntament un mural de papallones com a símbol de bellesa, llibertat i transformació de les dones.

Per acabar, hem escoltat i ballats tots junts/es la cançó AY MAMÁ, de la Rigoberta Bandini.

Tots i totes hem gaudit molt de les activitats i hem pogut reflexionar sobre la importància de la igualtat de gènere per un futur més igualitari i just per a tothom.