DIA DE LA PAU

El dia 30 de gener celebrem el Dia Escolar de la no violència i la Pau.

El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (o el seu acrònim DENIP), conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment.

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.

A la nostra escola, ens hem trobat tots al pati i l’hem celebrat amb unes danses molt i molt boniques que ha interpretat cada cicle; així mateix, alumnes de Cicle Superior han llegit un manifest per sensibilitzar-nos, encar més, de la importància dels valors per a la Pau.

Els i les alumnes d’Educació Infantil ha decorat uns coloms de la Pau amb aquesta mateixa paraula i els més grans amb paraules que els vénen a la ment quan pensen en la Pau.

Clicant aquí, podeu veure un vídeo de les danses que vàrem ballar. I per veure algunes fotos cliqueu a la imatge.

mafalda