25N- Dia per a l’eliminació de la violència envers les dones

El 25 de novembre va ser declarat Dia internacional contra la violència envers les dones. I tot i que sempre volem i tenim present que hem lluitar contra l’eliminació d’aquest tipus, i qualsevol, de violència, aquests dies, a la nostra escola, l’hem treballat de diferents maneres però amb un mateix objectiu: NO VOLEM CAP TIPUS DE VIOLÈNCIA ENVERS LES DONES. Volem unes #escoleslliuresdeviolències perquè el que fan a una ens ho fan a tots i totes.

Volem mostrar-vos algunes de les activitats que hem fet a les aules, però sobretot volem que totes i tots plegats fem que el nostre dia a dia estigui lliure de violències sexistes i menyspreu cap a les nenes i dones.

Podeu veure les fotos clicant a la següent imatge: