TROBADA D’ESCOLES KOA AL COSMOCAIXA

El passat 9 de maig la classe de 5è va anar al Cosmocaixa per  trobar-se  amb altres escoles que es troben dins del programa KOA  de prevenció i promoció del benestar emocional en l’àmbit tecnològic.

La jornada es va iniciar amb una presentació de les persones que hi érem allà. A continuació va ser l’entrega de premis dels cartells guanyadors i un grup de la nostre escola va obtenir el primer premi.

Aquí podeu veure una imatge d’ell. El nivell del col·legi ha estat elevadíssim clicant a la imatge del desplegable  podreu comprovar-ho veient imatges de la resta de pòsters.

Desprès ens van convidar a un esmorzar saludable ( un entrepà i aigua)  a continuació del qual van fer per grups barrejats amb les altres escoles una  activitat  que va consistir  en crear un petit rap entre tots els grups. Cada equip havia  de pensar dos versos sobre conceptes concrets que s’han treballat en els tallers. Un cop acabada la tasca , cada grup ha d’escollir un representant per ensenyar els versos al convidat de la Ciberfest (Subze), de manera que entre tots li acabin ensenyant el petit rap que s’hagi creat de forma conjunta. Alguna mostra de l’experiència fent un clic a l’anunci podreu veure.