COLÒNIES A LA MARINADA

Avui els alumnes de Primària de l’Escola Sant Jordi han marxat de colònies a la MARINADA a la població de Cambrils. Tenen tres dies per gaudir de diferents activitats i de l’entorn natural al voltant de la casa.
Demà marxaran els alumnes d’Educació Infantil.
Podeu fer el… Llegeix més»

SANT JORDI ES MOU 2024

El divendres dia 15 de març es va celebrar una altra jornada per promoure els hàbits saludables a la nostra escola: SANT JORDI ES MOU!!!
Donem les gràcies a l’alumnat, les famílies i als mestres que l’han fet possible!
Podeu gaudir de  les fotos de la jornada.
Llegeix més»

SETMANA DE LA CIÈNCIA

La setmana passada l’escola es va omplir de científics i científiques!
On van poder observar i fer hipòtesis sobre com eliminem el que ens sobre del cos, hem descobert si l’aire pesa , hem fet bombolles, hem après que és la fotosíntesis i com es reprodueixen… Llegeix més»

PROJECTE INFADIMED

Engeguem el programa : INFADIMED

Abans que res em presento, sóc el capità vitamines, el superheroi que promociona la dieta mediterrània
com a estil de vida saludable a l’escola de les vostres filles i fills. M’adreço a vosaltres per donar-vos una
gran notícia, i és que a partir… Llegeix més»

ACTIVITATS FINAL DE TRIMESTRE

Els darrers dies de trimestre han estat molt intensos, us deixen les imatges del nostre alumnat gaudint de totes les activitats!!!
TALLERS

CONCERT D’HIVERN: “SOM MÚSICA A L’UNIVERS”

AMIC INVISIBLE, TIÓ, XOCOLATADA I VISITA DEL PATGE

CALMA AL DRAC