ACTIVITATS ERASMUS SETMANA CULTURAL

Durant aquesta Setmana Cultural, s’han dut a terme diferents activitats que han tingut com a objectiu donar a conèixer la Unió Europea entre el nostre alumnat, ja que ens trobem immersos en el programa Erasmus+ de biblioteques escolars.

Els més petits han escoltat històries que expliquen l’origen de la Unió Europea, adequades a la seva edat, s’han familiaritzat amb la bandera i han fet un mapa amb pasta de sal; han pintat Catalunya i Espanya i s’han adonat que ens trobem dins d’un territori immens que anomenem Europa.

Els més grans han realitzat un joc de pistes que els ha permès obtenir informació de la Unió Europea i dels països que la conformen, amb premi inclòs! Voleu saber què és?

Si cliqueu la imatge, podreu veure els resultats d’aquestes activitats: