Festes

A l’Escola la paraula festa vol dir treballar, compartir, col.laborar; vol dir agrupaments diversificats per cicles; vol dir convivència; vol dir col.laborar amb les famílies.
També englobem en l’àmbit de les festes i tradicions el conjunt d’activitats pedagògiques que serveixin per sensibilitzar i potenciar aspectes clau del nostre projecte educatiu.
A l’escola celebrem diferents festes: Castanyada, Nadal, Carnaval, Sant Jordi , Fi de curs i d’altres que tenen a veure amb les tradicions.

CARNAVAL 2020

Tallers de Carnaval

Fotos de grup

Desfilada i rua

COLÒNIES TORREFERRANA 2019

PODEU VEURE LES FOTOS AQUÍ

SANT JORDI 2019

CARNAVAL 2019: CIÈNCIA FICCIÓ

El dilluns va començar la setmana boja de Carnaval de l’Escola Sant Jordi. A la pàgina de festes de la web anirem penjant les imatges de cada dia perquè aneu fent seguiment. Per començar aquí us deixem les instantànies del pregó.

Fotos Pregó 2019

1a Consigna: Porta un peluix.

2a Consigna: Complement de superheroi.

3a Consigna: Pijama

El divendres dia 1 de març ha estat un dia molt especial i desitjat per tota la Comunitat Educativa de l’escola Sant Jordi ja que celebravem el dia de Carnaval.

Durant el matí es van realitzar tallers de manualitats .

A la tarda ens vam endinsar en el món de la Ciència ficció amb una desfilada i la rua pel poble.

Moltes gràcies a les famílies que ens han ajudat a que aquest Carnaval hagi estat tot un èxit.

I com diu la cançó que vam ballar tots plegats: Viu intensament segur que tens talent en tot el que vulguis ser , confia en tu mateix…

Aquí us deixem les fotos de tot el dia.

Tallers de Carnaval

Fotos grup

Rua Carnaval

NADAL 2018

Dins de les diferents activitats de Nadal i de final de trimestre, el dia 19 de desembre els alumnes de l’escola Sant Jordi van realitzar tallers d’Educació Visual i Plàstica amb l’ajut de les famílies.

Mireu el resultat!!!

CONCERT

El 21 de desembre es va realitzar a l’Escola Sant Jordi el tradicional concert de Nadal.

Aquí us deixem una mostra de vídeos i fotografies de darrer dia del trimestre.