GUIA DE LECTURA SANT JORDI 2024

Ja arriba la diada de Sant Jordi i ,com sempre, se’ns ofereix una gran oportunitat per fomentar la lectura entre el nostre alumnat. Us adjuntem una guia de lectura que hem elaborat un grup de mestres que treballem de forma conjunta dins del Seminari de biblioteques escolars de la nostra demarcació. És una guia feta amb molta cura, adreçada a totes les edats, i que pretén donar a conèixer diferents tipologies de llibres i novetats. Alguns d’aquests llibres els podreu trobar a la parada que muntarem el dia 23 d’abril. Esperem que us sigui útil!

Que tingueu bons moments de lectura compartida amb els/les vostres fills/es i bona diada de Sant Jordi!