SETMANA CULTURAL 2024

Com ja sabeu, des del dia 18 fins el dia 23 hem celebrat la SETMANA CULTURAL  a la nostra escola.

S’han realitzat diferents activitats: animacions lectores, concurs de punt de llibre, certamen de lectura, explicació de contes per part de les famílies, contes musicalitzats per part dels alumnes de 6è, activitats a la biblioteca del projecte ERASMUS…tota una setmana plena de CULTURA!!! Per finalitzar aquesta fantàstica setmana vam celebrar el dia de SANT JORDI, tan especial per nosaltres, amb els JOCS FLORALS, MOSTRA DE DANSES I VENDA DE LLIBRES.

Aquí us deixem una mostra fotogràfica de les diferents activitats; cliqueu sobre les imatges:

ANIMACIONS LECTORES I PARADA DE LLIBRES

CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA