SETMANA CULTURAL 2024

Avui, dijous dia 18 d’abril i fins el 23 d’abril, diada de Sant Jordi, comencem la Setmana Cultural a l’escola. Gaudirem  d’activitats relacionades amb la lectura, entre d’altres, i enguany, girarà al voltant de la Unió Europea, ja que  formem part d’un Erasmus+ de biblioteques escolars, on l’alumnat més gran haurà de resoldre un joc de pistes i els més petits es començaran a familiaritzar amb el terme “Unió Europea” i amb el mapa que el representa. A la imatge superior hi podeu veure el programa.

I com cada any, la biblioteca ja la tenim preparada amb els llibres que nenes i nens podran trobar a la parada que muntarem el dia de Sant Jordi al pati de l’escola!!! Hi haurà animacions lectores per tal de que coneguin els llibres; comptarem amb la col·laboració de mares voluntàries que ens explicaran històries d’autors/es de diferents països de la Unió Europea.

Si cliqueu damunt de la imatge podreu fer un tastet dels llibres que hi podreu trobar: