TALLER DE LECTURA

El proper dilluns dia 13 de novembre realitzarem una activitat a la biblioteca de l’escola en horari extraescolar. S’iniciarà quan s’acabin les classes, a partir de les 16h, i tindrà una durada d’1h-1.15h, aproximadament. En aquest taller explicarem un conte i després farem una manualitat que es podran emportar a casa. Està adreçada a tot l’alumnat de l’escola; us volem recordar, però, que fins a 2n de Primària han de venir acompanyats/des d’un adult. El nostre objectiu és fomentar el gust per la lectura compartit amb la família. Podreu aprofitar per agafar un llibre en préstec.

Us hi esperem!!!

La Comissió de biblioteca