SANTVICOPE

Els alumnes de 5è han començat aquest curs un projecte d’emprenedoria amb la col.laboració de l’Ajuntament i la Diputació de Barcelona.

El programa fomenta la cultura emprenedora i les competències bàsiques en el cicle superior d’educació primària.

Durant un curs escolar, l’alumnat crea i gestiona una cooperativa escolar amb el recolzament de la comunitat educativa, l’administració i altres agents socials de la seva localitat.

Més informació

El passat dijous 14 de desembre, els alumnes de 5è van anar a l’Ajuntament, on tenien cita amb l’Alcaldessa  per obtenir el cif oficial que legalitza la seva cooperativa SANTVICOPE.

Aquí us deixem  una mostra del que va ser l’acte.

Bloc de 5è