L’HORT EN MARXA!!

L’hort escolar ens ofereix una gran oportunitat educativa per treballar hàbits, valors, cooperació, participació, autonomia i les competències bàsiques de manera transversal.

Afavoreix el desenvolupament individual i social dels alumnes, i al seu benestar físic i psicològic, ja que és un espai exterior de contacte amb lanatura i els alumnes parteixen de l’acció i la pràctica per assolir els aprenentatges.

A partir del treball de l’hort també s’afavoreix la convivència, la cohesió de grup, el treball en equip, la cooperació i el diàleg, així com l’esperit crític i el raonament hipotètic-deductiu. L’hort ens ofereix la possibilitat de plantejar-nos preguntes contínuament, formular hipòtesis i experimentar.

A l’escola es durà a terme un projecte transversal de l’hort que durarà tot el curs.

Aquí tenim les primeres imatges del nostre hort remenant la terra, abonant , plantant i regant!!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *