LA ROBÒTICA INTEGRADA A L’AULA

Els alumnes de Cicle Superior durant el tercer trimestre s’han iniciat amb el LEGO WE DO 2.0.

L’activitat consisteix en una aplicació amb què es poden programar diverses construccions amb peces del tradicional Lego. Aquesta aplicació es manipula a través dels iPads i envia la senyal al robot mitjançant el bluetooth. Es proposen una sèrie de projectes de diferent complexitat i a mida que els alumnes són més experts, poden anar avançant i innovant en les programacions del robot.

Podeu veure com han treballat els alumnes amb una mostra de fotografies als diferents blocs d’aula:

Alumnes de 5è

Alumnes de 6è