LA REVOLTA DELS LLIBRES D’ART

Ahir vam descobrir el misteri dels marcs  i dels llibres desendreçats que ja feia uns dies que apareixien a la biblioteca! La Dolça, la nostra mascota, ens va adreçar una carta demanant-nos ajuda! Els llibres de coneixement d’art estaven enfadats perquè els nens i les nenes de l’escola mai els consulten i ens va demanar que convertíssim la biblioteca, per uns dies, en un museu d’obres d’art. I així ho vam fer! Vam dividir la biblioteca en 2 espais: en un, hi vam muntar un taller de pintura amb exposició de llibres i imatges de pintors importants com en Salvador Dalí, en Miró, en Picasso, …; els nens i les nenes havien de triar un marc que els agradés i crear un quadre. A l’altre espai, hi vam proposar un taller de modelatge, on l’alumnat va fer pasta de sal i va crear les seves escultures, seguint instruccions dels llibres, tot i que alguns/es van deixar anar la seva creativitat.

Abans de marxar, les famílies i nens i nenes van emplenar un tiquet de sortida, expressant el que es van emportar de la sessió. Ara ja tenim la biblioteca convertida en un autèntic museu d’art!

Si cliqueu sobre la imatge, podreu gaudir del procés i del resultat.

Moltes gràcies a tothom que ha col·laborat en donar resposta a aquest problema!

Aquesta activitat, impulsada des de la biblioteca escolar, dona resposta a un dels objectius del pla d’acció del projecte Erasmus CETE+ (Consorci KA120 Erasmus CETE+) de l’equip de treball BE Puntedu on en formem part: Apropar la biblioteca a la comunitat educativa i donar a conèixer el nostre fons bibliogràfic.

La Comissió de biblioteca