JOCS ALTERNATIUS A LA PLATJA

El passat dijous 30 de maig, els alumnes de 3r i 4t vam anar a la platja de Castelldefels a realitzar una activitat organitzada pel Consell Esportiu del Baix Llobregat i centrada en els jocs i esports alternatius que es poden realitzar a la platja.

Va ser molt i molt divertit, ja que vam fer des de jugar a pales, passant per castells de sorra, futbol gegant, Acrosport, transport d’aigua, frisbie, paracaigudes i molts altres jocs i activitats. La peculiaritat és que ens vam juntar amb altres escoles del Baix Llobregat així que vam poder conèixer a altres nens i nenes.

Podeu continuar llegint l’article i veure les fotos al bloc d’Educació Física.