GUIA DE LECTURA DE NADAL

Per què insistim tant des de l’escola en aconseguir que els nostres alumnes es converteixin en bons lectors? Pensem que un llibre pot proporcionar-nos informació pràctica i interessant, però també és un instrument de gaudi que ens obliga a imaginar. Quan obrim les seves portes, el llibre cobra vida i ens permet traslladar-nos mentalment a llocs coneguts o desconeguts, pròxims o llunyans, i despertem la fantasia. però un llibre també pot servir per a ser contemplat, per entretenir-nos en els dibuixos, per parlar amb els fills, per a aprendre a estimar, per a demanar que ens el llegeixi una altra persona, … Les festes de Nadal són un bon moment per compartir pares/mares amb els/les fills/es aquests moments de lectura.

Tot seguit us adjuntem una guia de lectura que hem preparat un grup de mestres que formem part del Seminari de biblioteques de la zona. Esperem que us sigui útil.

Lectures_Nadal2019_StJordi

Que gaudiu d’unes bones lectures!

Biblioteca Escolar Elena O’Callaghan