ESCAPE BOOK A LA BIBLIOTECA

Dimecres dia 27 de novembre es farà un Escape book a la biblioteca de l’escola en horari extraescolar de 16.30h a 17.30h. Està adreçat a l’alumnat de 5è i 6è. Per qüestions d’espai, es portarà a terme en dos torns, un 1r torn de 12 nens i nenes (com a màxim) de 16.30h a 17h i un 2n torn, també amb un màxim de 12 alumnes, de 17h a 17.30h.

L’Escape book consistirà en passar una sèrie de proves relacionades amb llibres que us portaran a trobar la clau que obrirà la porta de la biblioteca. Si hi voleu venir, us heu d’apuntar a la llista que hi haurà penjada a l’entrada de l’escola.

Sereu capaços/ces de sortir de la biblioteca?

No us ho perdeu!!!