ELS LLIBRES MISTERIOSOS

Des de la comissió de biblioteca hem organitzat un joc de pistes literàries per tot l’alumnat de l’escola. Cada dia trobareu, clicant sobre la Dolça,  una pista per descobrir un llibre o un conte que podreu trobar a la biblioteca de l’escola. Les pistes s’organitzen segons 3 nivells: NOVELL (adreçat a l’alumnat d’EI i CI), AVANÇAT (per l’alumnat de CM) o EXPERT (dirigit als/les nens/es de CS). Aniran apareixent pistes de cada nivell fins que es publiqui el títol del llibre (segons el calendari referit a sota), amb un total de 3 llibres per nivell.

Les pistes apareixeran seguint el següent calendari de DESEMBRE

DILLUNS DIMARTS DIMECRES DIJOUS  DIVENDRES DISSABTE DIUMENGE
1 Comencen pistes llibre 1 2    Pista llibre 1 3   Pista llibre 1 Pista llibre 1
Es descobreix el llibre 1 Comencen pistes llibre 2 Pista llibre 2 Pista llibre 2 Pista llibre 2 10  Pista llibre 2 11  Pista llibre 2
12 Es descobreix el llibre  2 13  Pistes llibre 3 14  Pistes llibre 3 15  Pistes llibre 3 16  Pistes llibre 3 17  Pistes llibre 3 18  Pistes llibre 3
19 Es descobreix el llibre 3

A cada classe hi haurà  paperetes de color, segons el nivell, (groc, pels novells, verd pels avançats i blau pels experts) on s’haurà d’escriure el nom de l’alumne/a, el curs i el títol del llibre. A Educació Infantil i Cicle Inicial se’ls repartirà la papereta i la podran omplir a casa amb l’ajuda de la família. Només es podrà participar 1 sola vegada per llibre; es pot esperar a l’última pista o si ja se sap quin llibre és, es pot posar la solució abans. A la biblioteca de l’escola hi haurà un llibre gegant que farà les funcions de bústia; un cop s’estigui segur/a de quin llibre es tracta, s’haurà de col·locar la papereta a dins. Quan arribi el dia, les encarregades de la biblioteca comprovaran quins/es són els/les nens/es que els han encertat. Entre ells/es es farà un sorteig i l’escollit/da podrà descobrir el llibre i emportar-se’l en préstec durant les festes de Nadal.

Us animem a participar-hi!!!

La Comissió de Biblioteca

Clica sobre la imatge de la Dolça per començar a llegir les pistes: