DECORACIÓ ENTRADA BIBLIOTECA

Unes alumnes de 6è van acceptar la proposta de decorar la paret d’entrada de la biblioteca de la nostra escola i han aconseguit el repte!!! Durant molts dies han estat dissenyant i pintant a les hores de pati, de forma voluntària, i avui ho han acabat! S’han esforçat molt i els ha quedat molt bé  i ,és per això, que ho volem compartir amb totes les famílies de l’escola. Esperem que el curs vinent pugueu entrar a la biblioteca i pugueu veure el mural in situ.

Aprofitem per donar les gràcies a la Martina, la Victòria, l’Eva, la Siham i la Sara per la seva implicació i col·laboració per fer més maca la nostra escola!