DECORACIÓ DE LA BIBLIOTECA

El passat dimarts dia 29 de novembre vam fer una sessió de tallers per la decoració de la biblioteca. S’ha de dir que va ser tot un èxit!!! L’ambient va ser molt agradable, amb molta participació i fins i tot hi va haver temps de fer préstec de llibres  i de llegir una estona. Volem agrair a tothom que hi va participar: famílies, nens i nenes, mestres i mares de la comissió de biblioteca. Tot seguit us deixem un recull de fotos, tant dels tallers com de la biblioteca, tal i com ha quedat gràcies a la vostra col·laboració.

També hem afegit fotos del racó dels “Llibres misteriosos”, el joc de pistes que hem iniciat aquest mes de desembre i que us animem a seguir. Cada dilluns es descobrirà el llibre de cada nivell; tenim una bústia (en forma de llibre gegant) on els nens i les nenes hauran de posar la seva papereta amb la solució. La bústia ha estat creada pel Ricky, pare d’un alumne de 5è i de I4 i decorada per l’Andra Ghiocel, exalumne de l’escola i germana d’una alumna de 6è, a qui volem donar les gràcies per la seva meravellosa aportació.

Aprofitem per recordar que, a la biblioteca, també s’hi pot trobar un racó amb  llibres recomanats, que anirem afegint, per agafar en préstec i gaudir-los durant els dies de vacances.

La comissió de biblioteca