CONTES DEL MÓN

Us informem que el dijous dia 14 de març farem una activitat a la biblioteca en horari extraescolar, a partir de les 16.15h, que hem anomenat “Contes del món”, oberta a tot l’alumnat de l’escola. En aquesta sessió escoltarem 3 contes en 3 llengües diferents i després es podran realitzar activitats relacionades amb la llengua i amb els contes. Per poder fer previsió del nombre de persones que hi assistiran, us demanem que empleneu el formulari adjunt. Recordeu que fins a 3r, l’alumnat ha de venir acompanyat d’un adult. Serà un bon moment per veure el nou espai de la biblioteca. Us animem a venir!!!

La Comissió de biblioteca