ACTIVITATS A LA BIBLIOTECA ABANS DE NADAL

Des de la Comissió de biblioteca s’han preparat 2 activitats que es duran a terme abans de les festes nadalenques:

• La primera consisteix en crear postals de Nadal, amb idees tretes dels llibres de la biblioteca i d’Internet que els alumnes de Primària podran fer a l’hora del pati, però també en l’horari de la biblioteca extraescolar (dimarts, dimecres i dijous de 16.30 a 17.30h). No caldrà apuntar-se en cap llista perquè no es farà cap activitat dirigida; trobareu el material disponible a la biblioteca que caldrà deixar ordenat un cop acabada la postal. Es pot aprofitar per agafar un llibre en préstec per aquestes festes de Nadal. Els nens i nenes d’Educació Infantil podran fer-les en l’horari extraescolar.
  • La segona activitat serà una sessió dirigida per les mares que formen la Comissió de biblioteca i que es portarà a terme el proper dimarts 10 de desembre a les 16.30h. Es faran activitats relacionades amb decoració nadalenca que els nens i nenes es podran emportar a casa. Per tal de complir amb l’aforament, caldrà apuntar-se a una llista que hi haurà a l’entrada de l’escola. Hi poden participar un màxim de 24 alumnes, de P3 a 6è. Els alumnes que hi participin hauran de portar:

– Un pot de vidre, amb tapa (de mida mitjana, no massa llarg)

– 1 tub de paper de vàter o de paper de cuina

–   2 ó 3 botons petits

–   1 pinya oberta

Us recordem que l’alumnat de P3 a 3r de Primària han de venir acompanyats d’un adult en l’horari de la biblioteca extarescolar

La Comissió de biblioteca