TALLERS A LA BIBLIOTECA

Ja s’acosta el 31 d’octubre… i amb ell les històries de por a la biblioteca de l’escola que ens explicaran els alumnes de 6è. Per aconseguir un ambient de misteri i d’intriga és molt important la decoració de l’espai; és per això que demanem la col·laboració de tots els alumnes que hi vulguin participar amb un taller que es portarà a terme a la biblioteca de l’escola el proper dimarts dia 15 d’octubre de 16.30h a 17.30h.

Per poder-hi assistir és necessari que us apunteu en una llista que trobareu a l’entrada de l’escola; haureu de posar el nom del/de la nen/a que hi vulgui participar i el curs, per tal de poder-ne fer una previsió.

Recordeu que fins a 3r de Primària l’alumnat ha de venir acompanyat d’un adult.

Us hi esperem!!!

La Comissió de Biblioteca