SETMANA CULTURAL 2018

Comença la setmana cultural de l’escola Sant Jordi, una setmana on es realitzaran diferents activitats literàries.

Per iniciar aquesta setmana famílies voluntàries han representat la llegenda de Sant Jordi pels alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial; els nens i nenes de Cicle mitjà han fet una mini ronda de llibres i una gimcana literària amb els IPADS i QR;  els alumnes de Cicle Superior han estudiat l’origen de la llegenda de Sant Jordi a través d’una pel.lícula i un cinefòrum.

Mireu les fotos aquí

Al llarg de la setmana es realitzaran animacions lectores, visita d’autor (David Cirici) i el I Certamen de lectura en veu alta de l’escola.

Certamen Lectura en veu alta Cicle Inicial

Certamen Lectura veu alta Cicle Mitjà

Certamen Lectura veu alta Cicle Superior

Com a cloenda,  el dilluns dia 23,  celebrem el dia de Sant Jordi amb els Jocs Florals i una mostra de danses de tots els alumnes de l’escola. Aquesta tarda és de portes obertes a les famílies, així doncs us hi esperem!!!

Jocs Florals 2018

DÍPTIC SETMANA CULTURAL 2018