SANT JORDI 2020

Benvinguts i benvingudes al Sant Jordi virtual 2020!!!

La diada de Sant Jordi és el diada dels llibres i de les roses per excel·lència i és per això que, malgrat el confinament, l’hem volgut celebrar igualment.

Tot seguit teniu un recull de recomanacions, de roses, de petites històries, de poemes i de llibres que ens heu enviat i que ens faran aquest Sant Jordi confinat una mica més festiu. Aprofitem per agrair-vos la vostra participació!

Desitgem que ho gaudiu!!! Bona diada de Sant Jordi!!!

GUIA DE LECTURA

Malgrat no puguem anar a les llibreries i remenar o comprar llibres, us presentem una guia de lectures per tots/es els/les alumnes de l’escola que enguany va relacionada amb el medi ambient i amb el centenari del Gianni Rodari. Esperem que més endavant us pugui ser útil!

StJordi_Lectures_SantJordi2020 (1)

POEMES DE L’ALUMNAT DE L’ESCOLA

POEMES EDUCACIÓ INFANTIL I CICLE INICIAL

POEMES DE CICLE MITJÀ