PASSAPORT LECTOR CM I CS

Des de la biblioteca s’ha creat un passaport lector per fomentar la lectura entre l’alumnat de l’escola de totes les edats; es va començar a l’inici d’aquest segon trimestre i el dia 24 d’abril va ser l’últim dia per entregar-lo amb les 4 enganxines que conté, cadascuna de les quals correspon a un llibre llegit. Per tots/es els que l’han emplenat, s’ha preparat una sorpresa.. Avui hem començat amb l’alumnat de CM i CS. La sorpresa ha consistit en la lectura d’una història, El príncep dels embolics, pel Cicle Mitjà i ¡Socorro! per Cicle Superior. Per portar-ho a terme hem comptat amb la col·laboració del Riki, pare de 2 alumnes de l’escola, que ha anat dibuixant la història mentre la mestra l’explicava. Els seus dibuixos decoren ara la nostra biblioteca. Hem passat una estona molt agradable!!! Us deixem una imatge dels dibuixos que ens ha regalat per la biblioteca. Moltes gràcies!!!

Us deixem el següent enllaç perquè pugueu veure com ha anat. Ja veureu que amb l’alumnat de CS la història i l’ambientació ha estat una mica terrorífica …