MOSTRA TEATRE ESCOLAR

Benvolgudes famílies,
En aquest període d’alentiment forçat de les activitats humanes, sempre en condicions d’autoprotecció i distanciament físic, hem de garantir que la Cultura no s’aturi, tampoc el teatre. És per aquest motiu que, malgrat les dificultats que ens posa el Covid-19, els Tallers de Teatre Escolar continuen i enguany celebrem la 33a Mostra de Teatre Escolar de Sant Vicenç dels Horts.

El teatre a

l’escola és una pràctica educativa molt potent i aquest curs, més que mai, era necessària.Al gener vam poder gaudir de vuit espectacles plens de màgia de cinc escoles del municipi. Ara és el torn de la resta d’escoles! Entre elles la nostra!!

Us deixem el programa de tota la mostra  per que ho podeu gaudir de forma virtual!!!