INICI DE CURS

Iniciem un nou curs amb molta il·lusió i algunes novetats. Il·lusió pels nous aprenentatges i per la retirada de les mesures per la Covid 19. Ara mateix l’única mesura vigent és l’obligatorietat de porta mascareta en  el transport escolar.

Novetats generals en Educació com la baixada de ratio a I3 de 25 alumnes a 20 i la implantació del nou currículum a Educació Infantil i Primària.

Novetats de la nostra escola com gaudir de les noves instal·lacions del menjador i de la cuina.

Tot això i d’altres temes s’han tractat a les reunions d’inici de curs amb les famílies. Podeu veure les diferents presentacions als blocs d’aula.