INAUGURACIÓ “CUINA MÀGICA”

El divendres dia 7 d’octubre vam realitzar la inauguració oficial del menjador de la nostra escola.

Hem hagut d’esperar tot un curs escolar però ara ja podem gaudir del nou espai i la nova cuina.

En aquesta nova cuina passen coses màgiques, és clar es diu “CUINA MÀGICA”, un nom que es va escollir entre tots els alumnes de l’escola.

Tot i que el divendres va ploure i ho vam haver de celebrar en un espai reduït, va ser un dia molt especial per tota la comunitat educativa que ens va acompanyar en aquest acte tan important.

Us deixem les imatges del dia.