HÀBITS SALUDABLES

Des de l’escola i emmarcat dins les actuacions del Pla Educatiu d’Entorn 0-20 es potencien els estils de vida saludable. A les aules es realitzen diferents activitats i es treballen aquests hàbits incentivant els esmorzars saludables.

El primer trimestre els alumnes de Cicle Superior van recollir les dades de tot el centre i després d’analizar-ho la classe que portava més esmorzars saludables va ser la de 3r.

Avui en un acte telemàtic s’ha fet entrega d’uns premis per tota la classe de Coral Bistuer.

Potser el segon trimestre tenim un empat entre  la resta de grups ? Ens mantindrem alerta a veure què passa!!!

Des de casa també ens podeu fer un cop de mà per contribuir a que la classe del vostre fill/a sigui la guanyadora el proper trimestre!!!