GUIA DE LECTURA NADALENCA

Ja s’acosta el Nadal i com cada any us facilitem una guia de lectura amb tot un seguit de llibres recomenats per  la Comunitat de Pràctica de Biblioteques Escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6. És una tria feta per un grup de mestres, i només pretén proposar llibres que es consideren atractius pels nens i nenes de les diferents edats; el més important és que els lectors triïn la lectura d’aquells llibres que són atractius per ells.

És un bon moment per afavorir la lectura en família, buscar espais de lectura familiar o acompanyar als nens i nenes en el llibre escollit. Esperem que us sigui útil!!

Bona lectura!!!

StJordi_Nadal2018-1