GUIA DE LECTURA

Com cada any, per aquestes dates, us compartim una guia de lectura que hem preparat un grup de mestres que formem part del Seminari de biblioteques escolars. El gust per la lectura s’adquireix desenvolupant l’hàbit lector i fomentant la lectura sistemàtica en qualsevol suport. És per això que creiem que la diada de Sant Jordi és un bon moment per animar al nostre alumnat a gaudir dels llibres i la participació de les famílies és de vital importància per dur-ho a terme. Amb aquesta guia es pretén guiar alumnes i famílies en aquest camí cap la lectura i afavorir que es puguin compartir moments de tria de llibres i de lectura en família.

Bona diada de Sant Jordi i bona lectura!

La comissió de biblioteca