GUIA DE LECTURA

Aprofitant la diada de Sant Jordi, un grup de mestres que formem part del Seminari de biblioteques escolars de la zona, hem el·laborat una guia de lectura. Aquesta guia està pensada perquè els infants llegeixin acompanyats i perquè  les famílies pugueu conversar al voltant del llibre que llegeixen els/ les vostres fills/es.
 Alguns d’ells es podran trobar a la paradeta que posarem dimarts, dia 23 d’abril, a l’entrada de l’escola.
Durant aquesta setmana, des de les sessions de biblioteca, s’han fet animacions als alumnes tant dels llibres de la guia com dels llibres de la paradeta.
Esperem que sigui del vostre interès i que pugueu compartir unes bones estones de lectura amb els vostres fills/filles.

Us esperem a la paradeta el dia de Sant Jordi!!!