EL MÈTODE CIENTÍFIC

Les i els alumnes de 1r ens hem iniciat en l’ús del mètode científic. Ens hem col·locat les nostres ulleres i bates imaginàries de científics/ques i ens hem començat a fer preguntes per descobrir moltes coses sobre l’aigua.

El primer que hem volgut saber és quines són les propietats de l’aigua.

Com a bons experts, primer de tot vam realitzar les nostres hipòtesis: què passarà? Tot seguit, vam sortir al pati on havíem trobat diferents elements amb els que podíem investigar.

Quan vam comprovar tot el que ens havíem plantejat, vam tornar a la classe i vam acabar d’omplir el nostre full amb les evidències del que havia passat, modificàvem allò que havíem pensat que passaria i no es complia, i finalment, en vam extreure les conclusions. Aquestes van ser que havíem pogut esbrinar 6 propietats que tenia l’aigua: és transparent, inolora, insípida (tot i que això ens costa, ens surt millor dir insabora, ho haurem d’anar aprenent mica en mica), canvia de forma, s’absorbeix per diferents elements i que dissol elements com la sal, el sucre i la farina.

Podeu llegir tot l’article i veure les fotos al bloc de 1r 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>