CONSELL D’ALUMNES

L’Escola Sant Jordi té com a tret identificatiu del seu Projecte Educatiu a l’alumne com a protagonista del seu Aprenentatge i, coherents amb el fet que els nostres alumnes són els ciutadans del futur, els eduquem potenciant la seva participació creant espais i temps que possibiliten la seva participació en la vida escolar i el desenvolupament d’una actitud crítica i compromesa amb el seu entorn.

Pretenem educar als nostres  alumnes en la responsabilitat, la visió crítica, el respecte i el compromís ètic d’estar disposat a actuar per a la millora de la societat.

Aquesta fita educativa només és possible en una escola oberta, innovadora i transformadora que s’organitza potenciant la participació dels seus alumnes en la vida escolar; d’aquesta manera, l’escola esdevé un espai en què és veritablement possible l’assoliment de la competència social i ciutadana.

El Consell d’alumnes es reuneix un cop al trimestre i es tracten temes d’interès per la vida escolar que ells abans han treballat en les assemblees de classe.

Al trimestre passat vam estar parlant de crear racons motivadors a l’aula partint dels seus interessos per treballar diferents competències.

Mireu quin ha estat el resultat!!!

RACONS D’AULA