COLÒNIES VILANOVA DE SAU

Avui els alumnes de Primària han marxat de colònies a Vilanova de Sau durant tres dies, 23,24 i 25 de març. Demà marxaran els alumnes d’Educació Infantil.

La casa està situada al Pantà de Sau, un embassament que pertany al riu Ter i es troba  situat a peu de la serralada de les Guilleries.

En aquest entorn extraordinari els nostres alumnes gaudiran duna experiència educativa inoblidable on es vincularan  amb la natura , a l’hora que aprendran a conviure amb els companys/es i mestres, realitzant  diferents activitats.

En aquesta pàgina o clicant a la imatge podreu fer el seguiment dels diferents dies.

COLÒNIES