CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Avui hem començat el III Certamen de Lectura en Veu Alta, dins de les diferents activitats que es porten a terme durant la Setmana Cultural que estem celebrant a l’escola. El Certamen està organitzat en 3 categories: Cicle Inicial, Cicle Mitjà i Cicle Superior. Els nens i nenes s’hi han apuntat de forma voluntària. El Certamen consisteix en llegir en veu alta un tros de lectura, que prèviament han practicat, davant d’un jurat. Divendres, 23 d’abril, farem entrega dels premis i diplomes a l’alumnat guanyador i als/les finalistes en el marc dels Jocs Florals.

Si cliqueu a la imatge, podreu veure fotografies dels diferents cursos a mida que hi vagin participant: