CELEBREM LA CASTANYADA!

Com cada any quan arriba la tardor, i el temps del fred comença a dibuixar-se a l’horitzó retornen les festes a la vora del foc. En el nostre calendari, la Castanyada i la menja de panellets són uns costums d’aquesta època.

A l’escola ho hem celebrat al matí fent tallers. Cada grup estable a través de diferents tècniques plàstiques han realitzat diferents manualitats, amb motius de tardor els més petits i  de Halloween els més grans.

A l’hora del pati han pogut gaudir d’un esmorzar de tardor que les famílies els hi heu preparat des de casa: fruites de tardor, panellets, galetes…estava tot boníssim!!!

Aquí us deixem una mostra de fotos:

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

CICLE MITJÀ

CICLE SUPERIOR

A la tarda els alumnes de 2n han  representat el conte de la Castanyera, que ells mateixos han reversionat a l’hora  de grups interactius de llengües, per els alumnes de P3 fins a 1r. La història l’han pogut veure de forma virtual a través de la PDI.

Els alumnes de 3r a 6è han representat els contes de por, que també han treballat des de llengua, i  Chants que han fet des de l’àrea d’anglès. S’han vist els uns als altres també de forma virtual, ha sigut tota una experiència!

Us desitgem una Bona Castanyada!!