CELEBREM EL CARNAVAL A L’ESCOLA

La MÚSICA ha estat el centre d’interès del Carnaval 2022 a l’Escola Sant Jordi.

Durant la setmana del 21 al 24 hem gaudit de les diferents consignes que el rei Carnestoltes ens ha fet arribar a través dels seus emissaris.

NOTA MUSICAL

PENTINAT

PIJAMA

El divendres dia 25 de gener al matí vam realitzar diferents tallers d’EVP relacionats amb aquesta divertida festa.

TALLERS:   Educació Infantil    Cicle Inicial    Cicle Mitjà   Cicle Superior

A la tarda les famílies van poder gaudir de les desfilades i balls de les diferents classes amb les disfreses que van confeccionar les famílies i els complements que van fer els alumnes a l’aula amb l’ajuda dels mestres. Gràcies pel vostre esforç i col·laboració!

FOTOS GRUP

VÍDEOS DESFILADA:  Educació infantil   Cicle Inicial     Cicle mitjà      Cicle Superior      Mestres